Articles

Insemnatatea momentului

In Uncategorized on January 26, 2010 by petrem66

Cineva spunea ca momentul (mental) conteaza cel mai mult in derularea unei actiuni. Cand mintea iti este ‘chitita’ pe un lucru, din aproape in aproape gasesti solutiile cele mai interesante la problemele legate de ea. Asa suntem noi oamenii construiti se pare.
Si eu construind o aplicatie publica, in fiecare zi reusesc sa gasesc o multime de noi intrebari, si unele raspunsuri legate de ea. Interesant este ca acum abia reusesc sa gasesc sens in unele dintre lecturile mele mai vechi legate de securitatea aplicatiilor web, despre constructia de partitii, despre redundanta, monitorizarea aplicatiilor samd. Doar partea tehnica a afacerii ar fi un domeniu inca usor de continut. Dar partea cea mai tare este totusi marketingul si cele legate de ea

La ora asta am acumulat deja oboseala cum nu se poate. Am depus deja cca 200 de ore de munca pentru start-up ul meu. Toate facuta dupa sau inainte de consultanta pe care o acord unei alte companii in timpul zilei. Dupa socotiile mele as mai avea de depus inca 900 de ore pentru a avea o aplicatie decenta de lansat pe web.

Leave a Reply

