Articles

Despre cand sa prezint aplicatia

In Uncategorized on December 23, 2009 by petrem66

A trecut ceva timp de cand n-am mai postat pe acest blog al meu. Am fost in vacanta in Rep Dominicana si cand nu am fost, am butonat la aplicatie.

Citeam asta seara un blog care mi se pare mai serios despre tematica din titlu (vezi On Startup ). Exista cateva punct din disertatie lui Jason Cohen pe care merita sa le amintesc in traducere romaneasca:

  • Marile idei se rumega si se prezinta pe de’antregul pentru ca cele pe jumate coapte risca sa-ti ruineze reputatia
  • Regula 80/20 se citeste asa ‘80% dintre cientii unei aplicatii folosesc fiecare o parte de 20% din functionalitatiile ei, dar nu aceeasi parte’
  • Gandirea de ansambu din spatele aplicatiei (cea care nu se vede pe ecran) poate ruina aplicatia daca nu-i buna de la inceput. Greselile mici se transforma mai tarziu in probleme mari cand aplicatia creste
Leave a Reply

