Articles

Planul de pornire

In Uncategorized on November 22, 2009 by petrem66

Cineva imi spunea ca spre deosebire de acum 15 de ani cand am lucrat pentru construirea unei afaceri legate de contorizarea consumului de energie acum nu mai angajez si alti participanti la afacere. Atunci am reusit sa angrenez doi metrologi sa participe la testari ale prototipului pe timp de un an si apoi sa trec aparatura printr-o verificare la nivel national pentru a obtine un certificat de conformitate de la Biroul National de Metrologie cu aparatele mele. Acum cica, n-as avea un plan de afacere, nici macar mental

Nu ca sa ma justific, ci doar ca sa imi exprin in scris gandurile, planul meu pentru aceasta pornire de afacere este ca sa lansez pe piata online cea mai buna si performanta aplicatie de productie si stocare de documente electronice pentru a ma alinea si beneficia de noua tendinta de a virtualiza si externaliza serviciile software la care adera deja mari corporatii de IT, si alte nume sonore din lumea business-ului. Aplicatia mea se va utiliza direct de catre clientii interesati sa-si insuseasca capacitatea de productie de facturi, pliante, brosuri, cataloage si documentatie cu insertii publicitare si de marketing care le lipsesc momentan sau ar costa nejustificat de mult. Aplicatia va fi prezentata clientilor direct sau in angrenaj cu alte aplicatii virtuale deja existente cum ar fi Sisteme de Gestionare a Clientilor, Sisteme de Gerstionare a Documentelor, Sisteme de Gestionare a Conturilor etc

Pentru ca am deja o experienta de 10 ani in domeniului procesarii de documente electronice, cred ca din punct de vedere tehnic, ceea ce vreau sa lansez este ceea ce pot mai bine sa fac.  Sper ca afacerea bazata pe aceasta aplicatie sa fie de succes. Ea va trebui sa-mi asigure atat un venit mare cat mai ales independenta de loc de sedere si de un program de lucru (impus de altii)

Etapele de desfasurare ale proiectului de lansare sunt:

  1. Executia planului arhitectural a aplicatiei (la care lucrez)
  2. Implementarea aplicatiei
  3. Validarea aplicatiei la nevoile de performante impuse uneia cu pretentii de scara larga
  4. Ajustarea aplicatiei la rigorile de protectie legala (proprietate intelectuala, etc)
  5. Lansarea in productie a aplicatiei (versiunea 1)
  6. Marketing si vanzare
  7. Agregarea aplicatiei cu Sisteme de Gestionare de succes existente (Sales Force, Zoho etc)
  8. Extinderea aplicatiei (inapoi de la punctul 1)

La pasul 1 ma folosesc deja de contractori, platind lucrari mai mici sau mai mari de cod. Pasul al 2 o sa-l implementez in mare masura folosindu-ma de contractori pentru a putea sa ma concentrez pe analiza si pregatirea urmatorilor pasi

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: