Articles

De la cap la coada

In Uncategorized on November 15, 2009 by petrem66

Imi este limpede acum ca o aplicatie complexa precum cea pe care vreau s-o lansez pentru public necesita in primul rand organizare. Organizarea proiectului si organizarea afacerii. Simplu de scris, mai greu de pus la punct.
Unul dintre pasii pe care i-am facut recent si pentru care ma felicit este sa structurez proiectul cu ajutorul platformei Maven. Aceasta platforma asigura atat construirea aplicatiei din cod, rezolvarea dependintelor, cat si instalarea aplicatiei pe servere destinatie.
Pentru scripturi am angajat pentru lucrare un romanas din Turda care mi-a facut o treaba foarte buna. Asta-i semn bun ca atunci cand stii ce ceri, pentru plata primesti lucrul de care ai nevoie

Azi am reusit sa migrez codul pe noua structura si sa pun bucatile Worker-ului cap la coada. Este o placere sa lucrezi in curat.

Leave a Reply

